rolul ceaiului verde în prevenția depresiei

lectură de 1 minut

Explicația tradițională referitoare la mecanismul depresiei, cunoscută sub numele de teoria monoaminei, susține că această boală apare din cauza unui dezechilibru chimic produs în creier. Înainte de a afla care este rolul ceaiului verde în prevenția depresiei, să aflăm cum funcționează depresia.

ce este depresia?

Depresia (tulburarea depresivă majoră) este o boală medicală frecventă și gravă care afectează negativ modul în care te simți, modul în care gândești și modul în care acționezi. Din fericire, este și tratabilă. Depresia provoacă sentimente de tristețe și / sau o pierdere a interesului față de activitățile de care v-ați bucurat cândva. Poate duce la o varietate de probleme emoționale și fizice și vă poate reduce capacitatea de a funcționa la locul de muncă și acasă.

Miliarde de nervi din creier comunică prin intermediul unor substanțe chimice numite neurotransmițători. Există o categorie importantă de neurotransmițători numiți monoamine. Aceștia includ serotonina și dopamina, și sunt controlați de o enzimă numită oxidază a monoaminelor (MAO), care descompune monoaminele în exces.

Din câte se pare, oamenii deprimați au un nivel foarte ridicat al acestei enzime în creierul lor. Prin urmare, se crede că depresia este cauzată de un nivel prea ridicat al enzimei care anihilează neurotransmițătorii.

care alimente inhibă în mod natural MAO?

Alimente precum merele, fructele de pădure, ceapa și ceaiul verde conțin nutrienți fitochimici care inhibă în mod natural MAO. La acestea se adaugă cafeaua neîndulcită, cuișoarele, șofranul, oregano. Dar și scorțișoara, nucșoara și în mare măsură exercițiile fizice.

Pentru ca dieta să aibă un impact psihologic semnificativ, se recomandă să consumăm zilnic cât mai multe fructe și legume. Să bem cât mai mult ceai verde din care să facem un stil de viață. Dar cât de mult ceai? Despre acest subiect am scris aici.

Mulțumim pentru că ne-ați citit articolul „Rolul ceaiului verde în prevenția depresiei”. Gânduri bune!

notă

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Scopul acestui blog este să furnizeze informații utile de ordin general în legătură cu subiectul tratat. Esensis.ro nu își propune sub nicio formă să substituie sfatul medicului sau al altor profesioniști medicali, dat în funcție de afecțiunile de care suferă cititorul, de simptomele sau grijile sale. Dacă cititorul are nevoie de asistență medicală personală, legată de sănătate, de dietă, de exercițiile fizice sau de altă natură, el ar trebui să consulte un medic competent și/sau alți profesioniști medicali calificați. Autorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru efectele negative pe care le poate resimți cititorul ca rezultat direct ori indirect al aplicării sugestiilor din acest site sau al aplicării programelor recomandate aici.

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>