îmbunătățește-ți sistemul imunitar cu ceai verde

lectură de 2 minute

Bună ziua iubitori de ceai verde! Eu sunt Alin de la esensis.ro, iar azi vă vorbesc despre patru modalități de a prepara și consuma ceaiul verde pentru un plus de antioxidanți. Așadar, haideți să aflăm mai multe despre articolul „Îmbunătățește-ți sistemul imunitar cu ceai verde”.

ceaiul verde are o influență pozitivă asupra sistemului imunitar

După cum știți deja, ceaiul verde are o influență pozitivă asupra mecanismelor de protecție a sistemului imunitar, datorită cantității bogate de polifenoli, catehine si flavonoide, așa că aș dori să vă împărtășesc câteva trucuri despre cum să le maximizați pe cele din ceaiul vostru. Dacă doriți să aprofundați, despre compoziția chimică a ceaiului am scris mai multe aici.

În general, compușii menționati mai sus prezintă calități antioxidante, antimicrobiene, alcalinizante și stimulează sistemul imunitar. Acest lucru nu înseamnă că ceaiul verde vă va elibera de toate grijile, dar vă poate ajuta să combateți agenții cauzali îin combinație o gamă largă de aspecte diferite, care includ dieta, exercițiile fizice și somnul.

Cum amplificăm aceste substanțe în ceaiul verde?

O modalitate bună de a începe este să alegeți un ceai bogat în catehine. Acestea sunt de fapt componentele mai amare ale ceaiului și sunt mai frecvente în ceaiurile verzi neumbrite. Ce înseamnă, de fapt, un ceai verde umbrit? Află-i povestea aici! În schimb, ceaiurile verzi sencha au o mai mare expunere la soare, fiind cunoscute ca având o cantitate mai mare de catehine.

Daca aveți deja ceai verde acasa, puteți utiliza cu ușurinta și acela, așa că, să trecem la cele patru recomandări:

1. infuzați ceaiul la o temperatură mai mare de 80 grade Celsius (chiar spre 90)

Diferite componente ale ceaiului verde se dizolvă în apă la temperaturi diferite. Se cunoaște că, catehinele se elimină mai bine la temperaturi de minim 80 grade C, acesta fiind și motivul pentru care ceaiul devine mai amar atunci când il preparați la temperaturi mai ridicate. Atenție, nu fierbeți ceaiul! Incercați să vă jucați cu temperatura apei și veți descoperi cât de complex este ceaiul în functie de temperatura la care-l infuzați.

2. îmbunătățeste-ți sistemul imuninar cu ceai verde și lăsați frunzele să se infuzeze mai mult de 2 minute

Cu cât infuzați mai mult ceaiul, cu atât devine mai bogat în compuși, deci și în catehine. De multe ori când sunt racit, las ceaiul și 6 minute, ceea ce îl face destul de amar, dar puternic.

3. îmbunătățeste-ți sistemul imuninar cu ceai verde prin adăugarea de lămâie

Sucul de lămaie poate ajuta la creșterea biodisponibilitatii catehinelor. Aceasta înseamnă că prin adăugarea de suc de lămâie sau prin consumul de lămâie înainte de ceai, puteți ușura absorbția catehinelor în corp. Care ceai este mai sănătos și în funcție de ce? Am scris mai multe despre acest subiect aici.

4. îmbunătățeste-ți sistemul imuninar cu ceai verde crescând aportul de apă

Ceaiul verde vă poate ajuta să scăpați de unele toxine din corp, dar pentru a susține efectul ceaiului verde, asigurați-vă că beți cel puțin la fel de multă apă cât ceai.

Iată că am ajuns la finalul articolului. Mulțumim pentru timpul acordat. Daca aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați aici. Să aveți o săptămână frumoasă și să ne auzim cu bine!

notă

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Scopul acestui blog este să furnizeze informații utile de ordin general în legătură cu subiectul tratat. Esensis.ro nu își propune sub nicio formă să substituie sfatul medicului sau al altor profesioniști medicali, dat în funcție de afecțiunile de care suferă cititorul, de simptomele sau grijile sale. Dacă cititorul are nevoie de asistență medicală personală, legată de sănătate, de dietă, de exercițiile fizice sau de altă natură, el ar trebui să consulte un medic competent și/sau alți profesioniști medicali calificați. Autorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru efectele negative pe care le poate resimți cititorul ca rezultat direct ori indirect al aplicării sugestiilor din acest site sau al aplicării programelor recomandate aici.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>